Faxing

Faxing

Faxingul-ul reprezinta o forma de marketing direct ce consta in trimiterea prin intermediulfaxului sau a serviciilor
de fax broadcasting a unor invitatii, instiintari, oferte de servicii sau produse.

Dezvoltarea campaniilor de fax mailing va depinde in mod semnificativ de penetrarea suportului tehnologic in cadrul
organizatiilor si la nivelul gospodariilor ca si de concurenta existenta intre utilizarea faxului si cea a internetului
si a facilitatilor sale de comunicare.

Faxing-ul este o parte importanta dintr-o strategie de marketing, putand fi realizat prin mijloace proprii sau de catre
o companie specializata, ce dispune de baze de date incluzand numele unor persoane fizice sau firme si numerele
de fax ale acestora.

Daca doriti sa achizitionati o baza de date editabila puteti sa aflati mai multe detalii de aici.

Pentru a efectua o selectie personalizata va recomandam sa intrati pe Listafirme.ro in pagina dedicata selectiilor de firme.

Aplicatii frecvente ale campaniilor de FAX MARKETING B2B:

  • obtinerea de sponsorizari pentru evenimente, case de copii, ONG-uri, etc
    - firmele target sunt selectate conform puterii de sponsorizare calculata in functie de cifra de afaceri si profit.
  • obtinerea unor cote din impozite de catre ONG-uri (redirectionare impozite);
  • organizarea de evenimente – transmitere de invitatii de participare;
  • promovarea de produse/servicii proprii – prin transmitere de oferte;
  • fidelizare clienti – transmitere de felicitari, multumiri, informatii utile etc.

Targetarea – Cel mai important aspect al acestui tip de actiuni este abilitatea sa de a tinti precis clienti deja existenti.
Poate fi folosit eficient si pentru a prospecta piata.

Optimizare – Datorita masurabilitatii sale, fax marketingul poate fi testat pentru a obtine:
lista optima; oferta optima; periodicitatea optima(si multi alti factori).
Rezultatele cele mai bune pot fi aplicate asupra unei audiente mai largi pentru a se obtine rezultatele cat mai bune.

Personalizare – Actiunile de fax marketing se pot adresa personal clientului si pot fi adaptate necesitatilor acestuia
pe baza unor tranzactii anterioare si a datelor adunate.

Baze de date- completare – Raspunsul, ca si lipsa acestuia pot fi adaugate unei baze de date, permitand ca
viitoarele expedieri sa fie si mai bine targetate.

CD BAZE DATE ListaFirme

CD Baze de date ListaFirme ®

  • Prelucrati datele in aplicatiile proprii;
  • Maximum de flexibilitate in utilizare;
  • Date de contact pentru marketing;
  • Obtineti noi clienti sau parteneri.

 
Facebook
 
021-310.67.91/92